tisdag 26 juli 2011

Guldiga läppar från Make Up Store

Jag har gått runt och funderat på det här med guldiga läppar ett tag, så när jag såg ett guldskimrande stift inne på Make Up Store kunde jag inte låta bli. Det fanns också ett läppglans med väldigt fint guldglitter i och kombinationen blev väldigt trevlig på handen i alla fall.


Det ljust guldiga stiftet heter Glimmer och jag tror nog man behöver göra en ordentlig bas med foundation/blek läppenna innan för jag tycker att färgen inte satt tillräckligt "still" bart, ej heller i komination med gloss.


Glosset Gold gav ett guldigt blänk på läpparna. Jag blev lite besviken på stiftet då jag i min tanke vill ha ett riktigt guldigt stift med bra täckning.

Från rea-bordet fick även Festival följa med hem. Jag älskar läppstift och gloss och har egentligen några för många trots en liten utrensning.


2 kommentarer:

  1. Älskar MUS-läppstift. Båda dom där var ju superfina. Glosset verkar också intressant, får nog gå och kika lite på det.. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, glosset är riktigt trevligt =)

    SvaraRadera