söndag 3 juli 2011

Lushy Lush

För ca 3 år sedan köpte jag American Cream balsam från Lush för första gången och ÅH! vad den luktar himmelskt gott! Vaniljigt på något sätt. Massage"tvålen" Soft Coeur har också fått följa med hem flera gånger, luktar härligt varmt av kakao. Och jag har faktiskt smakat kakaon (det bruna) men eftersom det var bismak från det vita kvar var det inget jag gör om.

Cupcake ansiktsmask har jag faktiskt bara använt en gång, fråga mig inte varför. En väldigt trevlig sval chokladdoftande mask som räcker till drygt två användningar. I hörnet som nummer fyra ser vi en Vitamin C Toner tab. Den lägger man i en skål med hett vatten och därefter sitter du med ansiktet böjd över skålen med en handduk eller dyl. över huvudet. Ett klassiskt ansiktsångbad med andra ord!



Har testat diverse badbomber och tvålar från Lush samt Godiva schampokaka. Schampokakorna räcker i en smärre evighet och det räcket med några gnuggvarv över skallen och sedan inarbetning för att få det rent. Jag har beställt från hemsidan för första gången och ser fram emot ett paket nu i veckan fyllt med godsaker!


De på posten lär sniffa gott, man känner på långt håll när man är på väg mot en Lushbutik så kan tänka mig att paketet doftar en hel del!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar