lördag 6 augusti 2011

Hei Poa Monoï Nacres Or

Den här kunde man välja till som "premie" en gång på Eleven och klart man vill testa då. Dock har jag inte blivit så imponerad av den. Den har en fin guldig färg och ser vacker ut på kroppen men den torkar ju fan aldrig. Kladdig till den försvinner och då är det bara lite svagt skimmer/glitterkorn kvar. Man skall nog passa sig för att ha vita eller ljusa kläder om man använder den här.


Jag hade tänkt att testa den i håret någon gång men det har inte blivit av. Något återköp blir det inte. Jag har inte testat någon annan skimmerolja även om jag butikstestat Nuxe´s Huile Prodigieuse Or lite snabbt på handen och The Body Shops Honey Bronze olja lite mer noga på handen/armen och upplever båda som torrare. Dessutom har jag både Nuxeoljan och Honey Bronzeoljan på önskelistan.

 Nacres Or luktar lite för mycket av tiaréblomman tycker jag. Ingen doft jag riktigt gillar.


Pris: 159 kronor hos Eleven.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar