lördag 6 augusti 2011

TVÅL Skin Smoothie Banana Cream Pie

Flaskan till Banana Cream Pie var faktiskt ännu mindre än jag trodde upptäckte jag när jag fick hem den. En "kul" liten lotion som luktar godissött/skumbananer.

Hur den är i längden uttalar jag mig inte om. Den är ganska trevlig att använda men jag har inte hållt mig till den enbart och kommer inte att göra det. Det här är en lotion jag använder någon gång ibland.

Jag hade önskat mig en lite mer "vanlig" mild banandoft, men även om det nog inte blir återköp är det ingen jag ångrar att jag testat.

 




EDIT: Glömde att skriva att flaskan innehåller 60 ml!

Pris: 89 kronor hos Eleven.se.

2 kommentarer:

  1. Åh, tack för recensionen! Jag hade ingen aning om att flaskorna var så där små? Där ser man. Tack för din kommentar om deon också, alltid skönt att kunna undvika missar när man har en tajt budget :)
    Kram!
    XOXO

    SvaraRadera
  2. Glömde att skriva i inlägget att det var "minstingen" jag klickade hem, 60 ml alltså!

    Kram!

    SvaraRadera