torsdag 1 mars 2012

Raw Gaia Living Moisturiser for her daughter

För några månader sedan fick jag den här ansikts"krämen". Den kommer från Raw Gaia och ingen utav ingredienserna är upphettade över 30 grader, därmed är de "råa". Det här är en otroligt dryg kräm, som smälter till en olja vid kontant med huden. Det tar en liten stund för oljan att sjunka in och jag har speciellt använt den de dagar jag gett mig ut på morgonpromenad i bitande kyla.

Denna kräm innehåller massa härligheter och nyttigheter och skall enligt clearlife.se dofta choklad och ros. Mm, jag kan nog ana lite choklad och egentligen kan jag nog inte säga riktigt vad den luktar, mer än att den luktar riktigt gott! Jag var orolig att rosdoft skulle ta över men det tycker jag inte att det gör


Den här krämen/oljan skall passa bra till känslig hy, något jag har. Jag tycker det är en trevlig ansiktskräm/olja och jag är glad att ha den i min ägo.


Ca. pris: 219 kronor hos Clearlife.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar