måndag 23 april 2012

Lee Stafford Dry Schampo Dark

Jag gillar detta torrschampot även om jag inte direkt gillar lukten. Lee Staffords torrschampo för mörkt hår gör att håret inte ser lika dammigt och grått ut som ett "vanligt" torrschampo. Dock önskar jag att det var ännu mörkare men detta duger gott och väl.

Det jag inte riktigt är ute efter är att håret blir matt och volymen som ett torrschampo faktiskt ger har både sina för och nackdelar. Jag tycker att Lee Stafford Dry Schampo Dark är perfekt när man inte har tid att tvätta håret eller om man skulle vilja ha en volympuff utan att använda hårspray.

Jag har skrivit väldigt kort om detta torrschampo tidigare och jämfört det med Batiste (som jag för övrigt inte testat i mörk ännu). Lee Stafford håller i sig som mitt favorittorrschampo än så länge!

Ca. pris: 79-89 kronor hos bland annat Lyko.se, Eleven.se, Kicks och Åhléns.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar