söndag 24 juni 2012

Lush American Cream

Jag trodde jag skrivit om American Cream tidigare, vilket jag tydligen inte hade gjort. Detta har varit mitt favoritbalsam i flera år och doften är oslagbar. Fyllig med bland annat doft av vanilj. Skulle vilja ha schampo, olja, duschkräm, lotion, ALLT i denna doft.

Och egentligen är det bara för doftens skull jag köper detta balsam.. För balsamet i sig har jag inte upplevt gör varken från eller till, eller så beror det på att jag ofta använder inpackning innan och alltid hårolja efteråt som gör att jag inte märker något. Jag upplever att håret i duschen blir lite strävt av American Cream men den känslan har inte hållit i sig när håret väl är torrt.

Nu blev jag nästan sugen på att låta bli att använda oljor efter dusch för att se hur håret känns efter enbart American Cream.. Sedan jag upptäckte hårolja har jag alltid använt det efteråt och jag kommer inte ihåg tiden före det =).

Pris: 225 kronor för största flaskan (500 g).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar