fredag 6 juli 2012

The Body Shop Beautifying Oil

Älskar denna oljan! Jag tycker i och för sig att den är ganska odryg, har haft denna flaskan i strax under en månad, men sedan oljar jag in i princip hela kroppen. Har inte testat den alls till håret, vilket jag först tänkt, men jag har tillräckligt m ed håroljor ändå.

Jag köpte den olja som doftade kokos och den gifter sig väldigt bra med min egna doft. Luktar härligt och inte överväldigande på något sätt, inte ens kokos-kokos om man kan säga så. Bara mjukt och gott.

Den går fort in i huden och ger fin glans/fint sken till huden. Köpte en ny när flaskan bara var halvtom bara för att slippa vara utan den.

Flaskan är i plast, vilket är praktiskt, men jag älskar alla mina glasflaskor så det hade inte varit mig emot om den varit i glas.

Pris: 155 kronor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar