fredag 10 augusti 2012

Hair Doctor

Nu har jag testat min provburk med Hair Doctor från Lush. Själva massan vars gråaktig och ganska fast i konsistensen, speciellt då jag förvarat den i kylen.

Jag upplevde den lite svår att få ner i hårbotten och egentligen hade jag velat ha mer för en användning än vad jag nu kunde (använde upp hela provburken). Dock tror jag att jag lyckades gnida och massera in det ganska väl, då det kändes lindrade i min hårbotten som kliat lite idag och en sval känsla uppstod i hårbotten.

Jag lät Hair Doctor sitta i ca 10 minuter och använde den efter att jag tvättat håret. Den var lätt att skölja ur och håret känns fint efteråt (använde också balsam och hårolja). Kan nog allt tänka mig att köpa en fullprodukt av Hair Doctor.

Pris för fullprodukt (100 g): 99 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar