lördag 13 oktober 2012

Marilou BIO Eye Contour Gel

Det är första gången jag testar en gelögonkräm eller en kräm/gel med roll on. Och faktum är att jag gillar det! Marilou BIO Eye Contour Gel känns svalkande och skön att rulla på ögonlocket/under ögat.


Jag upplever att den stramar upp huden runt ögat lite, vissa kvällar efter att jag sminkat av mig och känt mig väldigt trött, så har jag känt mig "pigg" runt ögon, alltså där jag använt ögongelen. Då jag rullar två varv tar det en liten stund innan det gått in i huden ordentligt men det är fortfarande inga långa stunder vi talar om.

Jag absolut kan tänka mig att köpa denna ögongel själv då den är lätt, enkel, svalkande och dessutom känns det som att den ger ett litet lyft. Prisvärd helt enkelt.

Pris: 129 kronor hos Kicks och Eleven.se.



*Det här är en produkt jag har fått skickad till mig. Det har inte påverkat mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar