måndag 24 december 2012

Eko i Lådan December 2012

Tomten måste ha tyckt att jag varit snäll ändå i år för efter mycket krångel med posten så dök min Eko i Lådan fram idag!

Man kan teckna en prenumeration för 1, 3, 6 eller 12 utgåvor och jag har tecknat mig för 6 stycken till en början! I lådan kan man få diverse olika saker, allt från hår/hud/skönhetsvård till ätbara saker samt städrengöringsartiklar.




Clipper Green Chai: Grönt te, det tycker jag om!

Cskincare Allover Wash: Tvättgel som fungerar både till kropp, ansikte och tydligen även till intimtvätt.

Saltå Kvarn Fikon: Fikon är ätbart men inte en favorit, så någon får nog hjälpa mig!

Go Do Dark Cocoa 60%: Mmm, choklad!

Ekorondeller: Ja! Jag har velat testa sådana hära länge nu och det är både ekonomiskt och miljösmart att använda dessa tvättbara rondeller istället för bomullsrondeller!

Luxsit Balance Body Wash: Blivit mer och mer introducerad för Luxsit, osäker på vad jag tycker än dock. Hade gärna sett att jag fått badskummet.

Naturligtvis Hand Cream: Jag har bara hört talas om detta märke innan och aldrig testat något så skall bli spännande!

Rosenserien Kroppskräm med havtorn: Också ett märke jag hört mycket om men aldrig testat själv, kul!

Wise Face Cream Vital: Ytterligare ett märke jag läst om men inte testat, skall bli intressant även detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar