fredag 22 februari 2013

Eko i Lådan Februari 2013

I förra veckan hämtade jag ut min andra Eko i Lådan, denna gång var det inte speciellt mycket hudvård med.


Imse Vimse haklapp i ull: Då jag inte har barn ännu blir jag nästan lite sugen på att sätta den på katten, tror dock inte han skulle uppskatta det :)

Kung Markatta Snacksmix Frö med Sojabönor: Riktigt god, aldrig sett snacksmixen i butik dock.

Linderman Has African Queen: Ett roiboste med tropisk frukt. Jag tycker mycket om te.

Weleda Pomegrante Renegeration Body Oil och Pomegrante Handcreme: Tycker om Weleda och jag är lite inne på att köpa åtminstone oljan i full storlek. Fina produkter.

Go Do Mörk 60% Espresso Coffé: Chokladbit, kom även i förra boxen. Mycket god, dock inte smakat med espresso tidigare då jag fick vanlig Mörk 60 förra gången.

By Sara Facial Oil: Den syns inte på bilden upptäckte jag nu, men det är en ansiktsolja som på förpackningen står är till torr hy, men i broschyren står det att den passar till alla hudtyper. Jag gillar som sagt oljor, även ansiktsoljor.

Kung Markatta English Breakfast tea: Denna brukades ganska så omgående, första gången jag själv har haft ett English Breakfast-te.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar