onsdag 17 april 2013

Eko i Lådan April 2013

Åh vad jag tycker om brevbärare som knackar på för att lämna över paket! Förvisso är jag la oftast inte hemma, men tycker det är lite irriterande på något sätt när jag är hemma och det dimper ner en avi istället. När jag vet att det är paket i storlek som brevbäraren kunde burit med sig. Men men.

Idag var det i alla fall min Eko i Lådan som herr brevbärare kom med! Och jag är väldigt nöjd med innehållet.


CSkinCare Sugar Scrub: Jag har redan hunnit testa denna i duschen, känns mycket bra.

Urtekram Nordisk Birk Håndcreme: Den här har jag funderat på att köpa så fint att få testa på den nu.

Weleda Seabuckthorn Body Lotion: Jag har klämt på denna och på Pomegranate flera gånger utan att slå till, mycket trevligt att få känna på nu.

Bio Beauté Lip Balm: Det perfekta läppskyddet har inte slutat helt. Carmex funkar i och för sig kanon för mig, men om jag finner ett lika bra naturligt alternativ är det bra!

Natu-Hit Lakrits: Halspastiller som skall ge frisk andedräkt och lena halsen. De smakar gott i alla fall.

Criolla Skin Balm och Soap: Criollas produkter innehåller bland annat stomjölk och jag har bokmärkt deras hemsida för jag varit nyfiken på deras produkter. Glad att jag nu får möjlighet att testa lite, speciellt då de skall fungera bra mot känslig hud och mot eksem, rosacea och liknande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar