lördag 15 juni 2013

Eko i Lådan Juni 2013

I veckan så har jag kunnat hämta ut senaste Eko i Lådan.


CSkinCare Body Lotion: Detta blir min tredje (eller fjärde?)  produkt från CSkinCare att testa på, inget märke som gjort något större intryck dock, utöver deras sockerskrubb!

M Picaut Precious Oil: Oljor är alltid trevligt och har inte testat på M Picauts tidigare.

M Picaut: Jag vet inte riktigt vad det är i denna burk, om det är ansiktskräm eller vad. Skall ta reda på detta.

Marilou BIO Citrus Shower Gel: Samma dag som avin kom hade jag funderat på att köpa någon av Marilou BIOs två duschgeler som var på Kicksrean. Gött att jag inte köpte någon eftersom jag fick en i lådan här.

Kung Markatta Frukt och Nötbar Choklad och Banan: Denna åt jag samma dag som jag hämtade ut paketet. Den vars god, synd bara att få butiker har ett stort Kung Markatta-utbud.

Natuderm Ginko+Olive Duschgel: Denna har jag haft i fullsize tidigare, trevlig duschgel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar