torsdag 27 juni 2013

Isadora Nail Glitter Pink Pop

Jag har varit sugen på att testa Isadoras nail glitter och då velat ha det rosa glittret. Dessvärre har det rosa glittret varit slut i var enda butik jag letat i till jag slutligen fick tag i sista exemplaret i en Kicksbutik.

Jag bakgrundslackade med färgen Bubblegum från Maybelline och målade en nagel i taget för att sedan strössla glitter över. Det tog sin tid innan det blevgenomtorrt men det var det värt! Jag tycker slutresultatet blev väldigt fint - även om det var allra finast innan det torkat till ordentligt. På en lillfingernagel testade jag att ha Seche Vite över och resultatet blev ungefär som ett sandlack!

Glittret har glitterpartiklar huvudsakligen i rosa men också ljus/mintgrönt, vilket dock ser vitaktigt ut på bilderna..

Pris: 69 kronor os Kicks, Åhléns och Eleven.se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar