söndag 28 juli 2013

Kiss My Face Liquid Rock Deodorant Peaceful Patchouli

Först visste jag inte riktigt om jag tyckte om doften som är ganska jordig, men jo, den är speciell men jag trivs i den. För övrigt tycker jag att det är en riktigt bra deo. Den klarar av varma dagar utan att man känner sig sunkig och likaså flera timmar på dansgolvet. Sedan tror jag att den jordiga doften gör att det dröjer ännu lite längre innan eventuell svettlukt känns, jämfört med en "mildare"/fruktigare doft. För övrigt tror jag den skulle passa riktigt bra på män också, då det inte är någon feminin doft utan som nämnt en jordig doft.

Denna går på sista refrängen men jag har redan införskaffat mig en till. Tror jag skall ta och testa den i "stick"-varianten någon gång med och se om det är någon skillnad.

Pris: Ca 30 kronor hos iHerb.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar