torsdag 19 juni 2014

Giovanni D:tox System Purifying Exfoliant Body Scrub

Den här skrubben från Giovanni är tänkt att användas som steg två, efter deras duschkräm och innan deras lotion. Jag har inte testat några av de andra produkterna men är inne på min andra skrubbtub.

Skrubben är sockerbaserad och innehåller även "aktiverad" kol och vulkanaska. Jag gillar verkligen den här skrubben. Den doftar trevlig och känns riktigt härlig.

Den är ganska fast till en början vilket jag tycker är en fördel, då man verkligen kan massera ut den över kroppen. När man masserar blir den mjukare och sprider sig lätt dit man vill, utan att rinna. Efteråt är huden mjuk och fin.

Jag gillar tuben, och även att skrubben är svart. Känns fräscht, renande och stilrent. Produkten är dessutom dermatologiskt testad. Det gillar jag också.

Pris: Ca 49 kronor ho iherb.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar