torsdag 12 februari 2015

Desert Essence Organics Green Apple & Ginger Shampoo

Det här schampot hade jag tänkt att skriva om i somras efter semestern, men det har helt enkelt inte blivit av. Hur som haver är Green Apple & Ginger Shampoo riktigt bra! Det doftar härligt av syrliga äpplen, löddrar och rengör håret bra och håret samt hårbotten känns bra efter tvätt.

Under semestern följde detta schampo med och jag tvättade mig till största del i havet. Schampot funkade väl i havet också och trasslade inte till håret nämnvärt även om det är svårare att skölja ur då man fick skopa vatten och doppa huvudet under vattenytan :) Det är inte bara bra detta schampot, det är drygt dessutom vilket är ett stort plus. Det blir definitivt återköp av detta äppelschampo.

Jag har tidigare testat balsamet och duschgelen med samma doft, dock inte samtidigt som schampot. De kan ni läsa om här och här.

Pris: Jag köpte detta exemplar på Jordklok.se för 99 kronor.  Finns för en billigare slant på iHerb.com.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar