lördag 21 mars 2015

Flowers Deodorant Jord

Jag har tidigare använt Flowers deo Aprikosros och var mycket nöjd med den (läs här om intresse finns). Eftersom jag var så nöjd med den var jag nyfiken på varianten Jord. Jord har en mer örtig doft och även den är jättebra. Fördelen med Jord och dess örtighet är att den maskerar svettlukt ännu bättre då lite lätt svettlukt som blandas in i det örtiga.

Jag gillar verkligen Flowers deodoranter, de levererar bra produkt till ett bra pris. Dessutom är de (Jord och Aprikosros) två av mina absoluta favoritdeos numer. De är relativt pålitliga (få dippar) och har trevliga dofter.

Och så till bilden. Då jag inte tänkte mig för hivade jag förpackningen i sopan innan jag han ta bild på den så det får bli en bild från Färg och Förändring där jag köpt den.
Pris: 119 kronor hos fargochforandring.se, deras fysiska butik samt en del andra webshoppar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar