tisdag 21 juli 2015

Dr. Hauschka Eyeliner

Jag var på jakt på ny eyeliner och tänkte testa en från Dr. Hauschka. Jag har inte alltid varit kompis med den, speciellt inte i början. Jag tycker skaftet är alldeles för långt vilket gör att jag får svårare att applicera snyggt. Jag får ofta följa upp med tops för att korrigera linjen, även om jag fått in snitsen och ibland kan göra en hel snygg linje på ena ögat i ett enda drag. Den klumpar ibland till sig vid öppningen, men det problemet har la i och för sig många eyeliners.

Slutresultatet blir dock strålande och den sitter väldigt bra. Den kliar inte och irriterar inte huden. Den är både dermatologiskt och oftalmologiskt testad, tumme upp för det!


Pris: Ca 170  kronor hos Life.

1 kommentar:

  1. Åh vad roligt att läsa detta, jag är också precis ute efter en eyeliner. Låter som en produkt att testa!

    SvaraRadera