onsdag 22 juli 2015

RMS Beauty Living Luminizer

Jag vann denna highlighter/luminizer i en tävling på Naturligtsnyggs Facebooksida. Det blev jag glad för då jag troligen inte skulle lagt närmre 400 spänn på den lilla burken (den var mindre än jag trodde!) själv.


Jag brukar dra upp lite Living Luminizer med nageln och applicera högst upp på kindbenet, precis under ögonbrynet och över amorbågen, det ger en fin lyster. Det är även fint att lägga på läpparna innan man lägger på ett skirt lager läppstift, så blir lite extra glow om man vill ha det.



Första av dessa två bilder illustrerar ett lite tjockare lager av Living Luminizer på min ena underarm. Bild två visar det utsmort. Det syns lite mer på riktigt än vad bild två visar. Om man vinklar datorskärmen (laptop, kanske funkar på telefon/surfplatta med) så ljusläget blir annorlunda och bilden blir mer mörk så ser man skimret/glowet.

Jag gillar faktiskt den här produkten och är glad att haft chansen att vinna den. 

Pris: 385 kronor hos swedishbeautyfactory.com och naturligtsnygg.tailwide.com.

1 kommentar:

  1. Grattis till vinsten! Kan tänka mig att Living Luminizer kommer ge en fin lyster över just amorbågen :)

    SvaraRadera