måndag 14 september 2015

John Masters Organics Lip Calm

Resterna av det här läppbalsamet har legat i läppstiftsskålen närmre ett år tror jag. Den luktar väldigt gott av citrus men som läppvårdare räckte den inte till, snarare tvärtom. Ibland när jag applicerat sticker/svider det till i läpparna - not nice.

På nariga läppar hjälpte den inte riktigt utan förvärrade nästan tillståndet och torkade ut läpparna. Jag gillar när det känns lite glatt/krämigt på läpparna efter applicering men Lip Calm sjunker in eller försvinner fort så det knappt märks att det precis åkt på.

Jag har faktiskt, märkligt nog, använt slut på den trots att jag aldrig gillat den (ofta följt upp med annat läppbalsam). Och det blir definitivt inget återköp.


Pris: Jag köpte mitt exemplar hos Softskin.se för 85 kronor, men där verkar den inte finnas kvar. Finns däremot hos Bodystore.com för 90 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar