tisdag 12 januari 2016

Lush Rosy Cheeks

Senast jag var inne på Lush hade jag fem burkar med mig som jag lämnade in. Lämnar man in fem rengjorda burkar från dem så får man en ansiktsmask. Jag hade spanat ut två tre stycken ansiktsmasker, varav  Mask of Magnaminty som jag hade senast, BB Seaweed som jag haft prov på förut och gillat eller Brazened Honey alternativt Catastrophe Cosmetic. Dessvärre pratade jag med en anställd, som rekommenderade Rosy Cheeks när jag talade om att jag även har lite känslig hy. Tyvärr säger jag då jag var ute efter något som ovannämnda ansiktsmasker utlovar, och Rosy Cheeks skall förutom lugna huden rosar till den.

Jag är inte speciellt intresserad av att rosa till min hy, snarare tvärtom, så det var märkligt att jag inte reagerade på namnet Rosy Cheeks. Antar jag bara tänkte att det var ros i. Hur som haver så luktar den lite mysigt och huden känns ren, men lite stramande, efter användning. Och visst rosar den till huden, så för de som känner sig grå är det säkert en bra mask.


Pris: 125 kronor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar